close
最近聽ICRT都會聽到一些不錯的英文歌, 查了rate current song 可以挖到一些好聽的歌
其中抓下整張專輯之一的就是 Colbie Caillat 他有個陽光般的笑容,聲音是屬於power型的,
http://blog.pixnet.net/Colbie/trackback/09926c3d54/8911412
這裡面有蠻詳細的介紹 
濃縮他的菁華,這個女生才21歲,就寫出了陽光的歌曲
並且他是在19歲才開始學吉他 開始寫歌!真是有天份
這個小妹妹的其他歌 我要好好聽一下!哈!
陽光節奏:bubbly oxygen
輕柔半節奏藍調:the little things
雷鬼風格:tied down


Bubbly陽光微笑! 歌詞

(OS:Would you count me in?

 

和你一起嗎?

 

I've been awake for a while now 睡醒了還想賴著床

 

You've got me feelin like a child now 從此我變得孩子氣

Cause every time I see your bubbly face
你的笑臉散發陽光

 

I get the tingles in a silly place 暖暖在我心房

It starts in my toes
從腳趾頭

And I crinkle my nose
到我鼻頭

Where ever it goes I always know 竄到哪裡我都享受

 

That you make me smile 你讓我開懷大笑

 

Please stay for a while now 不要急著起跑

 

Just take your time 輕輕放慢腳步

 

Wherever you go 我就跟你走  心中os:浪漫浪漫~~~~

The rain is falling on my window pane
雨滴打在窗戶玻璃

But we are hiding in a safer place 我
們躲在祕密基地

 

Under covers staying dry and warm 蓋著被子感覺好溫暖

 

You give me feelings that I adore 你讓我不想放手

It starts in my toes
從腳趾頭

Makes me crinkle my nose
到我鼻頭

 

Where ever it goes I always know 竄到哪裡我都享受

 

What am I gonna say 我要如何表白

When you make me feel this way
你總是讓我自在  
能在喜歡的人面前自在真是不容易, 突然想奧螢之光 小螢就是在不冏面前自在快樂做自己阿! 
他修的行一定很夠!所以才可以遇見不冏! 哈!

I just... mmm 我想說啊嗯~

I've been asleep for a while now 我早就沈沈睡著

You tucked me in just like a child now
你還緊抱著不放手

 

Cause every time you hold me in your arms 每一次躺在你懷抱

 

I'm comfortable enough to feel your warmth 我都暖暖享受

It starts in my soul
從我靈魂

 

And I lose all control 到我全身

 

When you kiss my nose 你在我鼻頭輕吻

 

The feelin shows 感覺好濃

 

Cause you make me smile 你讓我開懷大笑

 

Baby just take your time now 寶貝不要著急

 

Holdin me tight 緊緊抱著我

Wherever, wherever, wherever you go
不管 不管 不管你在哪裡

 

Wherever, wherever, wherever you go 不管 不管 不管你在哪裡

 

Wherever you go,  不管你在哪裡

 

I always know 我都知道

 

‘cause you make me smile你讓我開懷大笑

 

Even for just a while 就算只有幾秒

 

 








arrow
arrow
    全站熱搜

    newbeetle 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()